ADRES DO WYSYŁKI:
BILLS Sp. z o.o SERWIS
Aleja Wojska Polskiego 21
63-500 Ostrzeszów
tel 730 988 994
WARUNKI PRZYJĘCIA REKLAMACJI
Podstawą przyjęcia reklamacji do rozpatrzenia jest
spełnienie łącznie następujących warunków:
1. Wypełnienie DRUK REKLAMACJI przez Nabywcę zawierającego: nazwę towaru, numer
seryjny, datę zakupu, szczegółowy opis uszkodzenia wraz z dodatkowymi informacjami
dotyczącymi powstania wad produktu można również przesłać zdjęcia wadliwego
produktu.
2.Reklamowany produkt powinien mieć dokładny opis występujących w nim wad.
Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za wydłużenie czasu rozpatrzenia reklamacji
spowodowane niepełnym lub wprowadzającym w błąd opisem usterki
3. Dołączenie do druku reklamacyjnego oryginału faktury lub paragonu zakupu
reklamowanego produktu.
4. Dołączenie do reklamowanego urządzenia próbkę tytoniu. To na tytoniu klienta serwis
wykonuje testy urządzenia.
5. Dołączenie do druku reklamacyjnego KARTY GWARANCYJNEJ.
Karta gwarancyjna musi być podbita pieczątką firmową przez punkt sprzedaży.
Sprzedający musi uzupełnić na karcie również datę sprzedaży oraz numer faktury lub
paragonu.
W przypadku braku danych sprzedającego na karcie gwarancyjnej reklamacji nie
uznajemy.
6. Dostarczenie osobiste lub za pośrednictwem przewoźnika (spedytora) reklamowanego
produktu do siedziby Gwaranta, po uprzednim uzgodnieniu z Gwarantem.
7. Reklamowany produkt powinien być dostarczony odpowiednio zabezpieczony na czas
transportu. Gwarant nie odpowiada za zniszczenia łub uszkodzenia produktu wynikające z
niewłaściwego opakowania lub złego zabezpieczenia produktu.
8. Gwarancja ogranicza się jedynie do bezpłatnej naprawy produktu, wymiany na nowy
bądź inny produkt o takich samych parametrach technicznych.
9. Gwarant decyduje o zasadności zgłoszenia gwarancyjnego oraz o wyborze sposobu
realizacji uznanych roszczeń gwarancyjnych.
10. Gwarant zastrzega sobie prawo obciążenia Reklamującego kosztami
manipulacyjnymi/serwisowymi związanymi z przeprowadzeniem ekspertyzy i
transportem, jeśli reklamowany produkt będzie sprawny lub uszkodzenie nie było objęte
gwarancją.
W takim przypadku Reklamujący zostanie obciążony oplatą manipulacyjną/serwisową w
wysokości kosztów Gwaranta.
11. Gwarancja nie obejmuje: mechaniczne uszkodzenia urządzenia i usterki spowodowane:
niewłaściwym lub niezgodnym z instrukcją obsługi użytkowaniem produktu
użytkowaniem lub pozostawieniem produktu w nieodpowiednich warunkach (duże
nasłonecznienie, wysoka lub niska temperatura, nadmierna wilgotność) itp. przeróbkami i
zmianami konstrukcyjnymi produktu oraz naprawami wykonanymi, podłączeniem
dodatkowego wyposażenia, innego niż zalecane przez producenta produktu
U W A G A !!!
Nabijarki przeznaczone są wyłącznie do użytku domowego (nie nadają się do masowej
produkcji papierosów!). Tytoń używany do sporządzania papierosów powinien być dobrej
jakości i wolny od zanieczyszczeń. Nie należy stosować tytoniu zbyt wilgotnego lub tytoniu
z piaskiem. W przypadku stwierdzenia przez serwis użytkowania urządzenia w sposób
niezgodny z zaleceniami, użytkownik traci gwarancję.
DRUK REKLAMACYJNY DO POBARNIA